Just a little star…

“Stii cand am spus ca nu stiu prea multe despre dragoste? Nu era adevarat. Stiu multe despre dragoste. Am vazut-o. Secole la rand. Si a fost singura care a usurat urmarirea lumii tale. Toate razboaiele acelea. Durere si minciuna. Ura. Toate m-au facut sa-mi intorc fata si sa nu ma mai uit niciodata. Dar sa vad felul in care oamenii iubesc… Ai putea cauta in toate colturile universului, si tot n-ai gasi ceva mai frumos. […] Simt ca pieptul abia imi poate stapani inima… De parca nu mi-ar apartine. Iti apartine tie. Si daca o vrei, nu doresc nimic in schimb. NU vreau daruri, nu vreau bunuri, nici o demonstratie de daruire. Doar sa stiu ca si tu ma iubesti pe mine. Doar inima ta… in schimbul alei mele.” (YvaineStardust)

Leave a Reply

